neděle 2. prosince 2007

Start How - To blogu

Bylo to včera - 1. Prosince 2007. Byl to velký Den, který se navždy zapíše do dějin :D. Né proto, že byla spuštěna Nova Cinema, ale proto, že byl špuštěn How - To Blog!

A o čem bude How - To blog?
Správná otázka. How - To blog bude, jak už sám název napovídá, obsahovat především návody na nejrůznější věci a to hlavně na práci a zábavu se softwarem, internetem a vůbec PC. Občas se tady objeví i nějaké to doporučení nějakého kvalitního filmu nebo hry, popřípadě nějaký jiný článek, zkrátka chci sem psát o všem možným.
S počítačem se kamarádím už pěknou řádku let a za tu dobu jsem se ledasčemu naučil. Zpočátku, když jsem toho ještě moc nevěděl a potřeboval jsem zjistit, jak se co dělá, tak jsem se snažil hledat na internetu, kde žádné takové návody moc nebyly. A tak abych život ulehčil novým ale i pokročilým uživatelům PC, tak jsem se rozhodl založit tento blog a psát sem všelijaký návody. A to hlavně proto, že mojí životní prioritou je pomáhat lidem :)
Tak zatím ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat